N-VA start campagne met 'Een hart voor Maasmechelen'

Op 7 februari 2014

N-VA heeft een hart voor Maasmechelen en haar inwoners. Voor de vierde jaar op rij laat de partij dat zien tijdens haar grootse jaarlijkse Valentijnsactie, waarbij de mandatarissen chocolaatjes uitdelen. In 2014 wordt met de Valentijnsactie ook het startschot gegeven voor de campagne voor de verkiezingen op 25 mei 2014.

NIET ENKEL IN EEN VERKIEZINGSJAAR

Tussen 8 februari 2014 en 15 februari 2014 zullen de mandatarissen van N-VA Maasmechelen op regelmatige tijdstippen en diverse locaties chocolaatjes uitdelen aan iedereen die ze tegenkomen. Zo onder andere op zaterdag 8 februari tussen 10u en 12u in het Commerciële Centrum en op zaterdag 15 februari tussen 10u en 12u op de zaterdagmarkt in Eisden-Dorp.

“We doen dit al voor het vierde jaar op rij en bewijzen daarmee dat we niet enkel op straat komen wanneer er verkiezingen zijn. Vorig jaar onder het motto ‘Niet hard en rechts, maar rechts met een hart!’, dit jaar met de slogan ‘Een hart voor Maasmechelen’. Want iedere dag zetten we ons in om de Maasmechelaar het bestuur te geven die ze verdient.”, aldus de eensgezinde N-VA-ploeg.

STARTSCHOT VAN VERKIEZINGSCAMPAGNE

In 2014 is de actie echter ook het officieuze startschot voor de verkiezingscampagne. Volgens gemeenteraadsvoorzitter Andy Pieters (N-VA), die door zijn partij uitgespeeld wordt als gezicht van de kiescampagne, is dat onvermijdelijk.

“De inzet van de verkiezingen is gigantisch in 2014. Minder overheidsuitgaven, geen belastings-verhogingen, ondernemen stimuleren, een sociaal beleid met rechten én plichten en focus op de zwaksten...: in Maasmechelen doén we het. In een goed samenwerkende coalitie met N-VA als cement tussen CD&V en Open VLD, zijn we het er over eens dat we dié paden moeten bewandelen om onze toekomst veilig te stellen. We hopen dan ook dat we op 25 mei 2014 van de kiezer het mandaat krijgen om de verandering die begonnen is in Maasmechelen, te laten voortvloeien in Verandering voor Vooruitgang voor alle Vlamingen.”, besluit Pieters.